Kommenteeri

Mida me 2017 aastal tegime?

Disainisime, testisime, analüüsisime, õppisime ja koolitasime. Aitasime luua paremat kasutuskogemust nii veebis kui mobiilis. Oli erakordselt põnev aasta! Aitäh kõigile! Järgnevalt lühike ülevaade meie tegemistest:
Playtech on maailma juhtiv mängunduse tarkvara looja. Playtechi tiim kutsus meid appi administreerimise liidest kaasajastama ja kasutajasõbralikumaks disainima.


Administreerimise liidese kaudu saavad Playtechi kliendid, kelleks on suured mängunduse keskkonnad, oma tegevust korraldada: luua mängudele ja mängijatele reegleid, lahendada klientide pöördumisi, monitoorida süsteemide toimivust jpm.

Horticom on aiandus- ja põllumajanduskaupade hulgimüügiga tegelev ettevõte, mis on Eesti turul tegutsenud juba üle 20 aasta. Disainisime Horticomile äriklientidele mõeldud kaupade tellimiskeskkonna.

Disaini protsessis oli tähtsal kohal erinevate versioonide prototüüpimine ja kasutajatega testimine, mis aitas võimalikult vara teada saada, mis on kasutajate ootus uuele keskkonnale.


Fitlap aitab inimestel tervislikult toituda ning kaalu langetada. Fitlap valiti käesoleval aastal 4 parima Eesti startupi hulka. Fitlapi tiim vajas meie abi oma keskkonna kasutajakogemuse ja müügitulemuste parandamiseks ning välisturgudele laienemise eesmärkide saavutamiseks.

Enne uue keskkonna disainimist analüüsisime kasutajate käitumist olemasolevas keskkonnas, kasutades tööriistu Google Analytics ja Hotjar. See andis meile hea ülevaate sellest, kuidas kasutatakse portaali arvutis, tahvlis ja mobiilis ning mis funktsionaalsused on kasutajate poolt hästi vastu võetud ning mis on parandamist vajavad kohad.

Kasutajatega intervjuude läbi viimine ja prototüüpide testimine, aitas meil kiirelt teada saada, mis uues disainis kasutajatele meeldib ning mida paremaks muuta.


Soov.ee on suurim erakuulutuste portaal Eestis. Aitasime kaasajastada ostja ja müüja vahelist suhtlemist luues chati funktsionaalsusele uue kujunduse. Samuti disainisime kasutajatele oluliselt lihtsamaks lisateenuste ostmise.  

Coop on üks suurimaid ja tuntumaid tegijaid Eesti jaekaubanduse turul. Aitasime Coopi iseteeninduskassade kliendikogemust paremaks muuta, testides klientidega nutikassade kasutamise mugavust ja lihtsust pilgujälgimise tehnoloogiat kasutades. Projekti viisime läbi koostöös meediaagentuuriga Initiative

Samuti aitasime välja selgitada Coopi internetipoe tugevused ja parandamist vajavad kohad, testides nii Coopi kui konkureerivate e-poodide kasutusmugavust kasutajatega.


Aeromotors on teada tegija Eesti autovaruosade turul. Disainisime Aeromotrsile uue e-poe, millega välisturge vallutama minna.  

Kv.ee on Eesti populaarseim kinnisvarakuulutuste portaal. Disainisime lahenduse, mis aitab portaali kasutajatel oma kinnisvara väärtust määrata. See kõik toimib kasutaja jaoks justkui imeväel - kasutaja sisestab oma aadressi ning tark programm arvutab välja kinnisvara ligikaudse väärtuse, arvestades kinnisvara omadusi, konkureerivaid kuulutusi jpm.

Ühtlasi täiustasime portaali kasutusmugavust disainides funktsionaalsuse, mis võimaldab kasutajal näha enda poolt varem tehtud kinnisvara otsinguid - nii ei pea sama otsingut alati uuesti tegema ning kasutaja saab mugavalt avalehelt jälgida, kas on eelnevalt otsitud märksõnadega uusi kuulutusi lisandunud.  

Riigikogu veebil on mitmeid eesmärke. Üheks olulisemaks on anda erinevatele sihtgruppidele teavet Riigikogu tööst ja seaduseloomest. Veebi külastavad juristid, ametnikud, Riigikogu liikmeid, õpetajad, õpilased jm sihtrühmad.

Aitasime välja selgitada Riigikogu veebi tugevused ja parandamist vajavad kohad, analüüsides külastajate käitumist, intervjueerides erinevaid sihtgrupi kasutajaid ning nendega veebi kasutusmugavust testides.

Puhkaeestis.ee on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt arendatav Eesti ametlik turismiinfo portaal, mida külastavad sajad tuhanded turistid. Portaali abil saavad Eestis tegutsevad turismi- ja majutusasutused ennast külastajatele nähtavaks teha. Aitasime kasutusmugavuse uuringuga info lisamist turismiettevõtetele kiiremaks ja mugavamaks muuta.

Pilt: UX Estonia disainer Jaan Margus ja projekti liikmed ootavad kasutaja saabumist kasutusmugavuse testile.

Ekspress Digital arendab Ekspress Grupi portaale: Delfi, Eesti Päevaleht, Maaleht jt. Aitasime Ekspress Digitalil uusi lahendusi disainida ja kasutajatega testida.

Symantec on maailma juhtiv küberturvalisuse tarkvara tootja, mille üheks tuntumaks kaubamärgiks on Norton Antivirus.

Aitasime Symanteci tiimil infosüsteemide administreerimise liidese uut kontseptsiooni prototüüpida ja disainida.
 
Koolituste kaudu andsime olulise panuse kasutajasõbralike teenuste loomisesse. Meil oli au jagada oma kogemusi mitmete asutuste ja ettevõtetega: Tallink, Mooncascade, Justiitsministeerium, Helmes, Websystems, Starman jt. Rõõm on tõdeda, et koolitusel osalenute tagasiside oli koolitusele väga hea. Skaalal 1 - 5 hinnati meie koolituse kasuteguriks 4.7.  


Aitäh kõigile suurepärase aasta eest! 

Ilusat aasta lõppu ja kohtumiseni uuel aastal!

Lisa kommentaar

Email again: