Eesti    English

Tegijal ikka juhtub (nr 4)

Loe, miks perekond veekeskusesse minemata jättis, kuidas oli LHV klient hädas kleepsuga ning millise kogemuse osaliseks sai kasutaja, kes püüdis AirAsiale tagasisidet anda.

Perekond soovis oma beebit ujuma õpetada. Leitigi Reval Spordi kodulehelt üles vastav võimalus. Kuna ei ema ega isa polnud varem seal veekeskuses käinud, siis soovitigi eelnevalt kodulehe vahendusel tutvuda. Paraku nupp “Veekeskuse virtuaaltuur” midagi ei avanud. Kuna kodulehel kõik ei töötanud, siis hakkas perekond ka veekeskuse kvaliteedis kahtlema ning otsustati teise kohta minna.

Kasutaja hakkas LHV panga kliendiks. Pangakaart saadeti mugavalt kodu postkasti. Kasutajale meeldis kleeps, mis andis vihje, kuhu minna, et kaart aktiveerida. Küll aga oli kasutaja hädas kleepsu eemaldamisega kaardilt. See oli kaardi küljes väga tugevalt kinni. Kasutaja küll püüdis mitu korda kleepsu eemaldada, kuid tulutult, mistõttu on antud kleeps ikka veel kaardi peal.

Kasutaja soovis lennata Filipiinidele. AirAsia kodulehel lennupiletite eest maksmisel tekkis aga tõrge, millest ta soovis lennufirmat teavitada.

Tagasiside veebivormil sai täidetud kõik nõutud väljad ja vajutatud “Submit” nuppu, mille peale tuli aga veateade “Please fill in Carrier code”. Kasutaja sai veateate põhjal aru, et mobiilinumbriga on midagi valesti. Kasutaja proovis erinevaid lahendusi, et mobiilinumber saaks korrektseks, kuid asjata. Googeldades tuli ilmsiks, et “Carrier code” all on mõeldud “Booking number” koodi.

Kui Sinu kodulehel on vorm, mida klient peab täitma, siis palun kontrolli üle, kas kõik nõutud väljad on korrektselt märgitud ning veendu, et veateated aitavad klienti, mitte ei jäta teda hätta.

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel või testimisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!