Kui kasutaja läheb nutiseadmega kaubamaja kodulehele on “burgeri” ehk kolme triibu alt avanev menüü kohe avatud.
Soovi korral saab kasutaja menüü ristist sulgeda.
Miks see hea on?
Paljud nutitelefoni kasutajad ei tea, et “burgeri” ehk kolme triibuga ikoon on menüü. Kui menüü oleks suletud, jääks see paljudele märkamata.
Kasutajatel on enamasti konkreetne soov, miks kodulehele tullakse. Mida kiiremini leiab kasutaja vajaliku tee, seda kiiremini saab ost teostatud.
Mis võiks olla antud lahenduse juures paremini?
Antud lahenduse puhul on oht, et kasutajad kellel on seade resolutsiooniga 1920 × 1080 (Nexus 5, Samsung Galaxy S4, S5 jm) ei pruugi aru saada, et allpool on veel sisu, nt ilma kerimata ei tule pakkumised esile.
Kuid selle saab lihtsasti lahendada kui pakkumisi veidi ülespoole tuua või luua menüüsse eraldi link “Pakkumised”, mis viitaks pakkumiste lehele.