Eesti    English

Kiidunurk: Kaubamaja e-pood ja “burgeri” menüü

Kui kasutaja läheb nutiseadmega kaubamaja kodulehele on “burgeri” ehk kolme triibu alt avanev menüü kohe avatud.

Soovi korral saab kasutaja menüü ristist sulgeda.

Miks see hea on?

Paljud nutitelefoni kasutajad ei tea, et “burgeri” ehk kolme triibuga ikoon on menüü. Kui menüü oleks suletud, jääks see paljudele märkamata.

Kasutajatel on enamasti konkreetne soov, miks kodulehele tullakse. Mida kiiremini leiab kasutaja vajaliku tee, seda kiiremini saab ost teostatud.

Mis võiks olla antud lahenduse juures paremini?

Antud lahenduse puhul on oht, et kasutajad kellel on seade resolutsiooniga 1920 × 1080 (Nexus 5, Samsung Galaxy S4, S5 jm) ei pruugi aru saada, et allpool on veel sisu, nt ilma kerimata ei tule pakkumised esile.

Kuid selle saab lihtsasti lahendada kui pakkumisi veidi ülespoole tuua või luua menüüsse eraldi link “Pakkumised”, mis viitaks pakkumiste lehele.

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel või testimisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!