UX Estonia blogi

Filtreeri postitusi

Tegijal ikka juhtub (nr 6)

Loe, miks Maksu- ja Tolliameti kalender raamatupidajale frustreeriva kogemuse jättis, mis keerukus tekkis Eesti Ajaloomuuseumisse helistamisega ning mis tõrked ilmnesid Citybee tõukeratta rendiga. 
Loe lisaks

10 levinud UX/UI viga, mis kliendid eemale peletavad

Ei pea olema just kasutajakogemuse guru ega seenior disainer, et aru saada, et sellist kodulehte, kust midagi kunagi üles ei leia ega äppi, mis peale esimest kasutamist maha installitakse, pole kellelegi vaja. Meil võib olla soov oma ülioriginaalse kujunduse ja navigatsiooniga panna Maa teistpidi pöörlema ja kasutajaid harjumusi muutma. Paraku see alati ei õnnestu. Mida siis silmas pidada, et olla kohe edukam, mitte peale kolmanda ringi veaparandusi?  

Loe lisaks

UX Tartu julgustas iseenda edulugu looma


Suure reede eelõhtul 18.aprillil oli Eesti UX kogukonnal taas põhjust kokku tulla. Juba kolmandat korda toimunud UX Tartu pakkus inspireerivaid ja õpetlikke ettekandeid ning loodetavasti jääb nii mõnigi disaini- ja analüüsiviga tänu kuuldule tegemata. Aga mida siis täpsemalt kõrva taha panna sai?! 

Loe lisaks

Arhiiv