Mis vigu infosüsteemide disainimisel vältida? Mida eeskujuks võtta? Digilugu.ee uuringu näitel.

Kuidas luua infosüsteemi, millega kasutajad ka päriselt rahul on?

Selleks on vaja teada kasutajate ootusi ja vajadusi. Seetõttu on UX disaini protsessis olulisel kohal ka kasutajate kaasamine lahenduse väljatöötamise erinevates etappides.

Järgnevas videos vaatame Digilugu.ee kasutusmugavuse uuringu näitel, mis vigu tasub infosüsteemide ja portaalide disainimisel vältida ning mida eeskujuks võtta?

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!