Eesti    English

Tegijal ikka juhtub (nr 3)

Vaata, mis põhjusel jäi noorel emal e-poest ost tegemata, kuidas “Osta ära” kampaania segadust tekitas ning miks tasub bännerid ajakohased hoida.

Lasteriiete valmistaja Polarn O. Pyret üllatas oma e-poes noort ema sellega, et kasutaja peab ise teadma ja sisestama Omniva pakiautomaadi aadressi ning sihtnumbri. Seetõttu jäigi ost sooritamata.

Prisma “Osta ära” kampaania teiktas kliendis segadust, sest suures kirjas hind ja väikeses kirjas tavahind olid samad. Oranžil taustal suures fondis hind, sõnumiga “osta ära”, tekitab kliendis tunde, et tegu on soodushinnaga. Kõigest sellest jäi kliendile mulje, et teda soovitakse petta.

Kasutaja vajutas internetikaubamaja ON24.ee reklaambännerile seetõttu, et soovis osta reklaamitud kappi ning tooli.  

Kahjuks ei olnud lehel, kuhu bänner viis, kumbagi toodet. Kasutaja pahandas, miks reklaamitakse tooteid, mida ei ole võimalik osta.

Jälgi UX Estonia tegemisi Facebookis, Instagramis ja Linkedinis. Kuula või vaata meid Spotifys ja YouTubes

Et olla kursis UX valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kliendikogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi! 

Kui soovid osa võtta koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte. 

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel või testimisel, võta meiega ühendust