Tegijal ikka juhtub (nr 3)

Vaata, mis põhjusel jäi noorel emal e-poest ost tegemata, kuidas “Osta ära” kampaania segadust tekitas ning miks tasub bännerid ajakohased hoida.

Lasteriiete valmistaja Polarn O. Pyret üllatas oma e-poes noort ema sellega, et kasutaja peab ise teadma ja sisestama Omniva pakiautomaadi aadressi ning sihtnumbri. Seetõttu jäigi ost sooritamata.

Prisma “Osta ära” kampaania teiktas kliendis segadust, sest suures kirjas hind ja väikeses kirjas tavahind olid samad. Oranžil taustal suures fondis hind, sõnumiga “osta ära”, tekitab kliendis tunde, et tegu on soodushinnaga. Kõigest sellest jäi kliendile mulje, et teda soovitakse petta.

Kasutaja vajutas internetikaubamaja ON24.ee reklaambännerile seetõttu, et soovis osta reklaamitud kappi ning tooli.  

Kahjuks ei olnud lehel, kuhu bänner viis, kumbagi toodet. Kasutaja pahandas, miks reklaamitakse tooteid, mida ei ole võimalik osta.

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!