Eesti    English

Tegijal ikka juhtub (nr 3)

Vaata, mis põhjusel jäi noorel emal e-poest ost tegemata, kuidas “Osta ära” kampaania segadust tekitas ning miks tasub bännerid ajakohased hoida.

Lasteriiete valmistaja Polarn O. Pyret üllatas oma e-poes noort ema sellega, et kasutaja peab ise teadma ja sisestama Omniva pakiautomaadi aadressi ning sihtnumbri. Seetõttu jäigi ost sooritamata.

Prisma “Osta ära” kampaania teiktas kliendis segadust, sest suures kirjas hind ja väikeses kirjas tavahind olid samad. Oranžil taustal suures fondis hind, sõnumiga “osta ära”, tekitab kliendis tunde, et tegu on soodushinnaga. Kõigest sellest jäi kliendile mulje, et teda soovitakse petta.

Kasutaja vajutas internetikaubamaja ON24.ee reklaambännerile seetõttu, et soovis osta reklaamitud kappi ning tooli.  

Kahjuks ei olnud lehel, kuhu bänner viis, kumbagi toodet. Kasutaja pahandas, miks reklaamitakse tooteid, mida ei ole võimalik osta.

💡 Soovi korral oled oodatud UX/UI ja AI disaini koolitusele.

✉️ Liitu uudiskirjaga, et olla kursis UX ja AI valdkonnas toimuvaga. 

👉 Jälgi UX Estonia tegemisi FacebookisInstagramis ja Linkedinis. Kuula või vaata meid Spotifys ja YouTubes.

✨ UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.