Eesti    English

Tegijal ikka juhtub (nr 5)

Swedpanga vidin tekitas kasutajates pahameelt. Äriregistri edasi ja tagasi nuppude kummaline järjekord. Kuidas mängu juhised kasutaja segadusse ajavad.

Äriregistri Ettevõtjaportaalis on edasi ja tagasi liikumise nupud paigutatud viisil, mis ei ühti kasutajatel juba välja kujunenud harjumusega.

Tavapäraselt paiknevad edasi liikumise nupud paremal ning tagasi liikumise nupud vasakul.

Üheks peamiseks harjumuse kujundajaks on olnud internetilehitseja back ning forward nupud.

Samuti navigatsioon Androidi ja iOS seadmetes, kus tagasi liikumise nupp on reeglina vasakul.

Ebatraditsioonilist nuppude paigutust on kohata ka LHV pangalingiga makstes.

Parema kasutuskogemuse loomiseks soovitame võimalikult palju kasutada mustreid, mis on kasutajatele juba tuttavad.

Swedpank uuendas oktoobris äppi, mille tulemusena muutus vidin ehk widget laiemaks. Muudatuse eesmärgiks oli võimaldada kasutajatel vaadata rohkemate pangakontode jääki.

Selle uuendusega sai äpp väga palju 1 tärni hindeid. Kasutajad tõid välja, et vidin võtab liiga palju ruumi ning paljudel on huvi näha ainult ühe pangakonto jääki.

Swedpank kuulas kasutajaid ning detsembris tõid nad välja uuenduse, mis võimaldas kasutajatel valida 2 vidina suuruse vahel.

Hästi läbi mõeldud juhised aitavad kasutajal mängu õppida. Paraku leidub näiteid, kus juhendamine ei ole hästi läbi mõeldud, vaid tekitab segadust. Nii juhtus ka mängus Life Is Strange.

Kasutaja proovis kuvatud juhise järgi tegevust teha. Kui kasutaja vajutas noolega näidatud eseme peale, midagi ei juhtunud.

Pikema katsetamise tulemusena tuli välja, et vajutada tuleb sõna Look peale.

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel või testimisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!