UX Estonia blogi

Filtreeri postitusi

E-poed, miks te mu raha ei taha?

Ostu sooritamiseks pead mõnes e-poes tegema kuni 26 sammu. Kui sa teed ostu sooritades vea, näiteks unustad oma kasutajanime või parooli ära, võib ostu sooritamiseks kulunud sammude hulk tõusta kuni 36 sammuni. Just liiga pika ostuprotsessi tõttu on paljude e-poodide mureks ostust loobunud klientide arv, mis ulatub keskmiselt kuni 69,23 protsendini. Kas oled oma e-poodi vaadanud kliendi pilguga?

Loe lisaks

Kuidas säästa kuni 40% oma tootearenduse ressursist? Tutvu koolitusega “Kasutajast lähtuv arendus ja kasutuskogemuse testimine”.

Sul on idee uue toote või teenuse jaoks. Sa näed tohutult vaeva, et leida endale sobivad partnerid, kujundaja, arendaja, et saaksid oma kodulehe või äpi tehtud. Sa kulutad meeletult ressursse ja närve lootuses et lõpptulemus on seda väärt ja oled peagi Äripäeva TOP100 edukaimate Eesti ettevõtete hulgas. Aga sa jätad ühe väga olulise sammu vahele. Sammu, mis säästab sulle kuni 40% oma kogu kulutatud ressursist. Testimise. Eilses koolituses rääkisime me süvitsi, kuidas luua ideaalne kasutuskogemus, kuidas seda testida ja ilmnenud tulemusi ära kasutada.
Loe lisaks

Arhiiv