Blogi

Siin kirjutame ja jagame kogemusi kasutajakogemuse trendidest, uudistest ja põnevatest uuringutest.

Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.

Tegijal ikka juhtub (nr 6)

Loe, miks Maksu- ja Tolliameti kalender raamatupidajale frustreeriva kogemuse jättis, mis keerukus tekkis Eesti Ajaloomuuseumisse helistamisega ning mis tõrked ilmnesid Citybee tõukeratta rendiga.

LOE LÄHEMALT »

10 levinud UX/UI viga, mis kliendid eemale peletavad

Ei pea olema just kasutajakogemuse guru ega seenior disainer, et aru saada, et sellist kodulehte, kust midagi kunagi üles ei leia ega äppi, mis peale esimest kasutamist maha installitakse, pole kellelegi vaja. Meil võib olla soov oma ülioriginaalse kujunduse ja navigatsiooniga panna Maa teistpidi pöörlema ja kasutajaid harjumusi muutma. Paraku see alati ei õnnestu. Mida siis silmas pidada, et olla kohe edukam, mitte peale kolmanda ringi veaparandusi?

LOE LÄHEMALT »