
Ligipääsetavuse audit toob esile parandamist vajavad kohad
Me usume, et heast kasutajakogemusest peavad osa saama kõik inimesed! Ja head UX-i ei saa luua ilma hea ligipääsetavuseta! 💯 Sestap on meil hea meel,
Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Me usume, et heast kasutajakogemusest peavad osa saama kõik inimesed! Ja head UX-i ei saa luua ilma hea ligipääsetavuseta! 💯 Sestap on meil hea meel,
Aitäh Merilin, et Kasutajakogemuse (UX) disaini kursusel osalesid ja oled nõus enda kogemust teistega jagama. Miks otsustasid kursusel osaleda?Kuna oma töös olen pidevas suhtluses klientidega
Osalejate pühendumus ja tulemuste saavutamise rõõm valdab meie osalejaid UX / UI disaineri portfoolio loomise koolitusel! 😊 Kohalviibijate energia ja entusiasm on tõeliselt nakkav. Just
Nõnda möödusid produktiivsed päevad meie UX / UI disaini koolitusel! 🎨 Sukeldusime olulistesse UX / UI disaineri pädevustesse, alates kasutajakogemuse põhitõdedest kuni disainisüsteemide, kasutajauuringute, ligipääsetavuse,
Kasutajauuring võimaldab oma toodet või teenust näha läbi kasutaja silmade. See on õpetlik kogemuslugu, kuidas soov mõista oma toodet aitab disaini ja arendustegevusi õiges suunas
Seekordses kasutajauuringus katsetasime kasutajatega kahe autode edasimüüja veebilehe kasutajamugavust. Elke ja Škoda Tallinna lehed said mitmes osas kasutajatelt kiita, kuid oli ka kohti, kus kasutajad
Positiivne reisikogemus algab juba enne lennukile astumist. Kasutajakogemuse testimise uuringus võrdlesime kahe eestlaste seas populaarse lennufirma kodulehe kasutajamugavust, et välja selgitada, mis aitab kaasa edukale
Toodete ja teenuste ligipääsetavuse seaduse (rakendub 2025. aasta 28. juunist) üldiseks eesmärgiks on võimaldada teenuste ja toodete kasutamine inimestele kellel esineb ajutine või püsiv erivajadus.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856