Tegijal ikka juhtub (nr 6)
Loe, miks Maksu- ja Tolliameti kalender raamatupidajale frustreeriva kogemuse jättis, mis keerukus tekkis Eesti Ajaloomuuseumisse helistamisega ning mis tõrked ilmnesid Citybee tõukeratta rendiga.
Siin kirjutame ja jagame kogemusi kasutajakogemuse trendidest, uudistest ja põnevatest uuringutest.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Loe, miks Maksu- ja Tolliameti kalender raamatupidajale frustreeriva kogemuse jättis, mis keerukus tekkis Eesti Ajaloomuuseumisse helistamisega ning mis tõrked ilmnesid Citybee tõukeratta rendiga.
Just nii võib öelda artiklite kohta, mida sooviksime sinu jaoks möödunud kuust esile tõsta.
Ei pea olema just kasutajakogemuse guru ega seenior disainer, et aru saada, et sellist kodulehte, kust midagi kunagi üles ei leia ega äppi, mis peale esimest kasutamist maha installitakse, pole kellelegi vaja. Meil võib olla soov oma ülioriginaalse kujunduse ja navigatsiooniga panna Maa teistpidi pöörlema ja kasutajaid harjumusi muutma. Paraku see alati ei õnnestu. Mida siis silmas pidada, et olla kohe edukam, mitte peale kolmanda ringi veaparandusi?
Suure reede eelõhtul 18.aprillil oli Eesti UX kogukonnal taas põhjust kokku tulla. Juba kolmandat korda toimunud UX Tartu pakkus inspireerivaid ja õpetlikke ettekandeid ning loodetavasti jääb nii mõnigi disaini- ja analüüsiviga tänu kuuldule tegemata. Aga mida siis täpsemalt kõrva taha panna sai?!
Märtsi alguses leidis aset järjekordne vinge ja praktiline UX Estonia koolitus, mille käigus tutvustati lisaks teadmistele kasutajakogemusest (UX) ka erinevaid prototüüpimise tehnikaid ja tehnoloogiaid. Koolituse lõpuks oli kõigil osalejatel selja taga ka esimene päris enda koostatud ja läbi viidud kasutusmugavuse testimine kasutajatega.
Head uudised. Oleme Fitlapi redisiani projektiga valitud Kuldmuna konkursil shortlisti e-teenuse ja rakenduse kategoorias.
Majandus õitseb ning lahing tarbija tähelepanu ja raha nimel käib täie hooga, see omakorda tõstab üha enam huvi UX disaini järele, vaja on paista silma, konkurendist on vaja eristuda ning klient ei ole enam mitte kuningas, vaid jumal. Tõenäoliselt oleks vähe abi nii Eda Pauksonist, Igor Mangist kui ka nõid Nastjast, et ennustada, mida toob UX-i jaoks aasta 2019. Jälgides viimase aja trende nii disaini- kui tehnoloogiamaailmas, on aga siiski võimalik teha teatavaid tähelepanekuid ja eristada mõningaid suuremad arengusuunad, kuhu poole vaadata.
Tarkvarasid, mida disainimiseks kasutada on palju. Mis programme aga eelistavad veebi ja äpi disainerid Eestis? Seda me ka selle aasta veebiküsitluses uurisime.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856