Maha kukkunud kliendid
Kasutajakogemuse disainimisel on oluline meeles pidada, et kasutaja teekond ei ole alati sirgjooneline. Tihtilugu on see mittelineaarne.
Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Kasutajakogemuse disainimisel on oluline meeles pidada, et kasutaja teekond ei ole alati sirgjooneline. Tihtilugu on see mittelineaarne.
Eesti Kaupmeeste Liit pärjas Maxima Eesti AS-i Aasta Kaubandustegu 2020 tiitliga Eesti esimese mobiilse ostupuldi turule toomise eest.
Viisime läbi Eesti kolme tuntuma panga Swedbank, SEB ja LHV veebilehtede kasutajakogemuse testimise. Saime teada palju väärtuslikku, mis ühe või teise panga veebilehe puhul on hästi lahendatud ning mis vajab parandamist.
Loe, miks Maksu- ja Tolliameti kalender raamatupidajale frustreeriva kogemuse jättis, mis keerukus tekkis Eesti Ajaloomuuseumisse helistamisega ning mis tõrked ilmnesid Citybee tõukeratta rendiga.
Just nii võib öelda artiklite kohta, mida sooviksime sinu jaoks möödunud kuust esile tõsta.
Ei pea olema just kasutajakogemuse guru ega seenior disainer, et aru saada, et sellist kodulehte, kust midagi kunagi üles ei leia ega äppi, mis peale esimest kasutamist maha installitakse, pole kellelegi vaja. Meil võib olla soov oma ülioriginaalse kujunduse ja navigatsiooniga panna Maa teistpidi pöörlema ja kasutajaid harjumusi muutma. Paraku see alati ei õnnestu. Mida siis silmas pidada, et olla kohe edukam, mitte peale kolmanda ringi veaparandusi?
Suure reede eelõhtul 18.aprillil oli Eesti UX kogukonnal taas põhjust kokku tulla. Juba kolmandat korda toimunud UX Tartu pakkus inspireerivaid ja õpetlikke ettekandeid ning loodetavasti jääb nii mõnigi disaini- ja analüüsiviga tänu kuuldule tegemata. Aga mida siis täpsemalt kõrva taha panna sai?!
Märtsi alguses leidis aset järjekordne vinge ja praktiline UX Estonia koolitus, mille käigus tutvustati lisaks teadmistele kasutajakogemusest (UX) ka erinevaid prototüüpimise tehnikaid ja tehnoloogiaid. Koolituse lõpuks oli kõigil osalejatel selja taga ka esimene päris enda koostatud ja läbi viidud kasutusmugavuse testimine kasutajatega.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856