Eesti    English

Blogi

Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.

Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.

Kuidas kujundada kogemust aastal 2019 – ehk mis on popp?!

Majandus õitseb ning lahing tarbija tähelepanu ja raha nimel käib täie hooga, see omakorda tõstab üha enam huvi UX disaini järele, vaja on paista silma, konkurendist on vaja eristuda ning klient ei ole enam mitte kuningas, vaid jumal. Tõenäoliselt oleks vähe abi nii Eda Pauksonist, Igor Mangist kui ka nõid Nastjast, et ennustada, mida toob UX-i jaoks aasta 2019. Jälgides viimase aja trende nii disaini- kui tehnoloogiamaailmas, on aga siiski võimalik teha teatavaid tähelepanekuid ja eristada mõningaid suuremad arengusuunad, kuhu poole vaadata.

LOE LÄHEMALT »

E-poed, miks te mu raha ei taha?

Ostu sooritamiseks pead mõnes e-poes tegema kuni 26 sammu. Kui sa teed ostu sooritades vea, näiteks unustad oma kasutajanime või parooli ära, võib ostu sooritamiseks kulunud sammude hulk tõusta kuni 36 sammuni. Just liiga pika ostuprotsessi tõttu on paljude e-poodide mureks ostust loobunud klientide arv, mis ulatub keskmiselt kuni 69,23 protsendini. Kas oled oma e-poodi vaadanud kliendi pilguga?

LOE LÄHEMALT »

Kuidas säästa kuni 40% oma tootearenduse ressursist? Tutvu koolitusega “Kasutajakogemus (UX), prototüüpimine ja kasutatavuse testimine”.

Sul on idee uue toote või teenuse jaoks. Sa näed tohutult vaeva, et leida endale sobivad partnerid, kujundaja, arendaja, et saaksid oma kodulehe või äpi tehtud. Sa kulutad meeletult ressursse ja närve lootuses et lõpptulemus on seda väärt ja oled peagi Äripäeva TOP100 edukaimate Eesti ettevõtete hulgas. Aga sa jätad ühe väga olulise sammu vahele. Sammu, mis säästab sulle kuni 40% oma kogu kulutatud ressursist. Testimise. Eilses koolituses rääkisime me süvitsi, kuidas luua ideaalne kasutuskogemus, kuidas seda testida ja ilmnenud tulemusi ära kasutada.

LOE LÄHEMALT »