![](https://uxestonia.ee/wp-content/uploads/2020/06/2016-01-01-22.51.03_huge.jpg)
Tegijal ikka juhtub (nr 5)
Swedpanga vidin tekitas kasutajates pahameelt. Äriregistri edasi ja tagasi nuppude kummaline järjekord. Kuidas mängu juhised kasutaja segadusse ajavad.
Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Swedpanga vidin tekitas kasutajates pahameelt. Äriregistri edasi ja tagasi nuppude kummaline järjekord. Kuidas mängu juhised kasutaja segadusse ajavad.
Üsna tihti on seda küsimust meie käest küsitud. Praktikaid ja lähenemisi on mitmeid, kuid viimase aja üks parimaid näiteid tagasiside küsimise osas on F-Secure äpp Freedom.
Loe, miks perekond veekeskusesse minemata jättis, kuidas oli LHV klient hädas kleepsuga ning millise kogemuse osaliseks sai kasutaja, kes püüdis AirAsiale tagasisidet anda.
Vaata, mis põhjusel jäi noorel emal e-poest ost tegemata, kuidas “Osta ära” kampaania segadust tekitas ning miks tasub bännerid ajakohased hoida.
Teises osas leiate tavapäraseid eksimusi, mis kasutusmugavuse testidega kindlasti välja tulevad.
Meie esimesest sarja “Tegijal ikka juhtub” osast leiad: miks peaks klikatavad elemendid uuesti üle vaatama, kuidas käituvad kasutajad, kui äppi tutvustus palub neil midagi teha ning kuidas Android jälle suudab üllatada väga lihtsa kasutuskogemuse veaga.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856