
Veateate UX – LHV kliendi kogemus
Mõtleme koos, milline võiks olla parem lahendus olukorrale, kus kasutaja seisab veateatega silmitsi.
Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Mõtleme koos, milline võiks olla parem lahendus olukorrale, kus kasutaja seisab veateatega silmitsi.
Disainisime, testisime, analüüsisime, õppisime ja koolitasime. Aitasime luua paremat kasutuskogemust nii veebis kui mobiilis. Oli erakordselt põnev aasta! Aitäh kõigile! Järgnevalt lühike ülevaade meie tegemistest:
Igal aastal lisandub uusi prototüüpimise ja disaini programme, mis püüavad teineteisest erineda intuitiivsuse, disanerite ja arendajate vahelise koostöö hõlbustamise, töö aega kokku hoidvate funktsionaalsuste jm poolest. Mõned tarkvarad saavutavad kasutajate poolehoiu ning teised mitte.
„Teil oli vale kasutaja“, „Ta ei kuulu sihtgruppi“ on laused, mida võite kuulda, kui esitlete kasutajatesti tulemusi. Jah, üksikutel kordadel võib neil isegi õigus olla, kuid meie praktika on see, et kui kasutaja testile tuleb isik, kes ei vasta ootustele. Näiteks testime nutitelefoni aga kasutaja ei ole kunagi nutitelefoni kasutanud, siis me temaga antud keskkonda ei testi.
Kui kasutaja läheb nutiseadmega kaubamaja kodulehele on “burgeri” ehk kolme triibu alt avanev menüü kohe avatud.
Swedpanga vidin tekitas kasutajates pahameelt. Äriregistri edasi ja tagasi nuppude kummaline järjekord. Kuidas mängu juhised kasutaja segadusse ajavad.
Üsna tihti on seda küsimust meie käest küsitud. Praktikaid ja lähenemisi on mitmeid, kuid viimase aja üks parimaid näiteid tagasiside küsimise osas on F-Secure äpp Freedom.
Loe, miks perekond veekeskusesse minemata jättis, kuidas oli LHV klient hädas kleepsuga ning millise kogemuse osaliseks sai kasutaja, kes püüdis AirAsiale tagasisidet anda.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856