
Mõtteid Disainmõtlemise konverentsilt
Eile toimunud Disainmõtlemise konverents tõi kokku oma ala asjatundjad ning inimesed, kes soovivad ennast selle valdkonnaga rohkem kurssi viia.
Siin blogis jagame kogemusi ja nippe UX / UI ja AI teemadel.
Soovi korral võid liituda ka meie uudiskirjaga või jälgida meid oma soovitud kanalis Facebookis, Linkedinis või Instagramis.
Eile toimunud Disainmõtlemise konverents tõi kokku oma ala asjatundjad ning inimesed, kes soovivad ennast selle valdkonnaga rohkem kurssi viia.
Tänapäeval on tavaline see, et ettevõte asub ühes riigis, kuid pakub oma teenust/toodet üle maailma. Kasutajate harjumused võivad olla aga täiesti erinevad, seda isegi naaberriikides.
“Siin on midagi totaalselt katki.”, “võimatu.” ja “mida pekki!?” Sellised emotsioonid valdasid kasutajaid, kes kasutasid esmakordselt vana riigihangete keskkonda. Esmaspäevast alates on laivis uus ja täiendatud riigihangete keskkond. Loe, mida tundsid kasutajad eelnevalt ja anna meile teada, kuidas uus süsteem meeldib.
Ostu sooritamiseks pead mõnes e-poes tegema kuni 26 sammu. Kui sa teed ostu sooritades vea, näiteks unustad oma kasutajanime või parooli ära, võib ostu sooritamiseks kulunud sammude hulk tõusta kuni 36 sammuni. Just liiga pika ostuprotsessi tõttu on paljude e-poodide mureks ostust loobunud klientide arv, mis ulatub keskmiselt kuni 69,23 protsendini. Kas oled oma e-poodi vaadanud kliendi pilguga?
Sul on idee uue toote või teenuse jaoks. Sa näed tohutult vaeva, et leida endale sobivad partnerid, kujundaja, arendaja, et saaksid oma kodulehe või äpi tehtud. Sa kulutad meeletult ressursse ja närve lootuses et lõpptulemus on seda väärt ja oled peagi Äripäeva TOP100 edukaimate Eesti ettevõtete hulgas. Aga sa jätad ühe väga olulise sammu vahele. Sammu, mis säästab sulle kuni 40% oma kogu kulutatud ressursist. Testimise. Eilses koolituses rääkisime me süvitsi, kuidas luua ideaalne kasutuskogemus, kuidas seda testida ja ilmnenud tulemusi ära kasutada.
Särasilmsed inimesed Nortalist külastasid meid eile. Meil oli hea meel jagada kogemusi UX disaini ja kasutaja uuringute maailmast.
Viisime 18 kuni 25 aastaste noorte seas läbi kinode veebilehtede kasutajakogemuse uuringu. Testisime noortega kinopiletite ostmist 4 kino veebilehel: Cinamon, Apollo, Forum Cinemas ja Viimsi kino. Järgnevalt mõned leiud.
Palju kirjutatakse sellest, miks peaksid kasutajaid teenuse disainimisel võimalikult vara kaasama. Tuuakse välja mitmeid kasusid. Kahjuks peavoolumeedia ei räägi sulle võimalikest kahjudest ning riskidest. Meie otsustasime seda teha.
Keevise 10, Tallinn
info@uxestonia.ee
+372 519 27 856